دانلود نرم افزار آنتی ویروس نود ۳۲ جدید ۲۰۱۴ Mobile nod 32
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 18:24
نویسنده : SOLTAN

بر اساس آزمایشیات انجام گرفته بر روی ایان ابزار امنیتی از سوی AV-TEST ، آنتی ویروس ESET Mobile Security رکورد ۹۹٫۷% را از لحاظ حفظ امنیتی دستگاه های آندرویدی به ثبت رسانید ، مجموعه امنیتی Eset Nod32 با رابط کاربری بسیار ساده اش ، با گام هایی ساده شما را از سطح امنیت دستگاه هایتان آشنا می سازد ؛ آیا همیشه در وبگردی یا استفاده از شبکه های اجتماعی با مشکل حفظ امنیت رو به رو هستید؟ Eset Nod32 با امکانات خارق العاده اش بالاترین سطح امنیت را در هنگام استفاده از سرویس های اینترنتی برایتان فراهم می آورد و شما را در مقابل انواع حملات اینترنتی ، ابزارهای مخرب و… محافظت می کند. مشتریان Eset Nod32 بالاترین سطح رضایت مندی خود را با استفاده از این ابزار اعلام کرده اند ، به گزارش Virus Bulletin ، نود ۳۲ برای دهمین سال متوالی این رکورد را به نام خود ثبت می کند. جدیدترین نسخه از این ابزار امنیتی متناسب با دستگاه های آندرویدی شما هم اکنون از ادامه مطلب سایت نیو فور آندروید آماده دانلود کردن است.

 

Eset2

 

نرم افزار 2014 نود 32

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۵٫۷ مگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: دانلود، اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: آنتی ویروس های جدید اندروید, افزایش سطح امنیت در nod 32, بالابردن امنیت اندروید, حفاظت در برابر اینترنت, حملات اینترنتی, دانلود آنتی ویروس اندروید, دانلود ناد 32 برای اندروید, دانلود نرم افزار 2014, دانلود نرم افزار آنتی ویروس, دانلود نرم افزار نود 32, دانلودnod 32 برای اندروید, سیستم امنیتی اندروید, نرم افزار 2014, نرم افزار ایست نود 32,